aku ada kawan..semua orang pon ada kawan gak...
bila berkawan, macam2 kita kena jaga..hati kita, hati dia...
kadang2 susah nak faham apa yang kawan kita nak..
tapi aku sangat bertuah sebab dikelilingi oleh kawan2 yang baik, memahami, ambil berat, sering bagi nasihat..
salah seorangnya...pengikut blog ni..ART DA ICE...

thanx frenz..
apa yang buat aku terharu..dia sanggup utk wat solat sempena sakit aku ni..
hmm..aku xpenah jumpa dia..dia pon xpenah jumpa aku..
tapi..dia wat aku rasa aku mmg dah kenal lama ngan dia..huhuhu..
semoga Allah sentiasa memudahkan semua urusannya..
begitu jugak dgn semua kwn2 aku yang di luar sana..
i LUv U aLL...mmmuuuacckkkss!!!!



Ni plak utk kwn2 yang kadang2 aku terkecik hati ngan korang..


Mengapa kurasa resah gelisah di puncak pilu…

Bagaikan satu petanda yang kunjung mendung menikam hati ini…

Berdebar rasa hatiku menanti apa sudahnya…

Kucuba memujuk hati yang jauh di puncak pilu..

Ke mana hilangnya seri kasih abadi…

Pertama kali kumerasa…Hancurkanlah sengketa…

Semakin kuhulur kasihku, Semakin hatimu menjauh..

Begitu mulanya tafsiran hatimu…Memaksaku berkorban segalanya..

Salahkah untukku meluahkan rasa…

Kasih yang selama ini setia tidak bermakna…Sahabatku…


aku mintak maaf bebanyak jika ada segala silah salap n tutur kata aku yang wat korang pon kecik ati ngan aku..papepon..aku bangga dapat kawan macam korang..Luv U OL..:)