haaa..akhirnya aku kena jgk derma drh yg xdpt sabtu lepas..
ni suma gara2 pegi klinik utk cek batuk, demam, sakit tekak n ruam2 yg aku alami sejak seminggu lepas..

suara pon serak2..aduii!!!
amek kau! Doc 2 suh g test amek darah plaks masuk makmal...
huh! siap aku tya knp, amek kat mana...banyak x...sakit x...jarum besar x..bape gelen? hahaha...
last2 doc tya umur aku bape? kui3...

hmmm..nasib bdn la..jarum belum masuk aku dah "aaaauuuwww!!"..sakit woo ms dia sedut drh 2 msuk botol kecik..(ntahla bape byk drh dia sedut)... pastu darah tadi kna anta g makmal..
fuh! mcm saspek aku sakit teruk jer.. pdhl aku cuba merahsiakan ke`demam`an aku..hahaha..
Doc 2 lagi pndai upenyer..hik3

pastu ALHAMDULILLAH.. aku disyaki demam bese jer..haaa, kan aku dh ckp.
sekali kena bebel ngan Doc..."rajin2 minum air kosong..bla2...bla2.."

"Baik Doc..terima kasih.." baik Doc 2.. hehehe..

so, nmpak gayanyer aku kena n terpaksa menghabiskan ubat-ubat yg ntah apa namanya..
hahaha.. Semoga cpt smbuh oh sakit!!!