DAMN IT!!

Haaa..mmg kedengaran agak kuang ajaq..tapi aku blum puas lagi..
Eeiii..rasa xtau nak lepaskan kemarahan n kedunguan serta kebodohan ni pada siapa..
Sbb bkn salah siapa2 tapi salah aku sendiri..

Pandai2 sgt nak ubah2 layout blog sendiri..last2 abes suma yang aku simpan selama ni hilang cmtu jer..

Eeiii…rasa nak nangis sgt2..tapi 2la..salah aku!!! Rasa menyesal pon dah xguna..
Aku kna mula dari awal A-Z balik..aduh!

Berjam2 aku spend time utk wat blog ni…ttba jdik camni plak..
Tolonglah tenangkan aku..tolongla… I beg u… tapi siapa yg aku pohon?
Diri aku? Huh! Ni la tabiat aku yg aku xsuka..

Bila aku buat sesuatu, n aku sendiri yg memusnahkannya, aku xbijak utk memanipulasi emosi sndiri..

Yup! Aku seorang fasilitator..bijak mengemudi keadaan bila waktu pincang..bila adik2 kem ku memerlukan bantuan..tapi hanya kerana blog ni je..kewarasan fikiranku gagal menangani emosi yang xkeruan…aku rasa punah n hilang suma usaha aku selama ni..


Aarrrggggghhhh!! Situasa paranormal yg buat aku jadik btul2 xkeruan..macam seorg ibu yg kehilangan anak…n mcm seorang isteri yg kehilangan suami tempat terpaut..

Aku tensen!!!!!!!! Gila2 tensen!!!!!

Xper2 shima…u still have d time 2 make it back 2 normal…b calm n b positive… (kucuba memujuk hati yg jauh d puncak pilu)…


Perlahan2 akan kugapai semula semua yg tlh hilang dulu..sabarla duhai hati….